Kasvan kovaa vauhtia - niin sanovat ainakin ne, jotka näkevät minut harvemmin kuin joka päivä. Mirka sanoo niin joka kerta kun tulee käymään.

Hyppään kyllä aika kovaa jo takapihan lumihangessa, näytän kuulemma sudelta tai delfiiniltä kylpiessäni lumessa.

Yhden kerran sain luvan mennä sohvalle, ja niin sitten pomppailin sinne muutaman kerran, mutta se kuitenkin kiellettin minulta.Tänä jouluna sain muhkean varaluun, ja aivan ihania tyhjiä suklaarasioita, johon oli piilotettu nameja.

Niin ja mahtavan hienon ulkoilupuvun, näytän siinä oikein makoisan tyylikkäältä jätkältä. Ulkona olen saanut käydä runsaasti, vaikka pakkasta on nytkin -18astetta, ja teen niin sanottuja "pystykakkoja" takapihalle.

 

Aika harvoin pissaan enää sisälle. Olen menossa kohta myös rokotukseen, mutta se on vasta maanantaina. Nyt on vielä loma ja kaikki palvovat minua joka päivä niin että joudun välillä vähän yliviritykseen ja minulle sanotaan sih. Se tulee yhdestä ohjelmasta jossa on koirakuiskaaja. Luulevat että minä tuosta kuiskauksesta tottelen. No, ihmisiähän ne vaan on, minä teen niin kuin käy minulle itselleni ja muuten murisen.

Onneksi tuo takapiha on sellainen paikka, jossa voin juosta vapaana ja päästää höyryjä pois. en ihan vielä kestä kävelyä taluttimessa, varsinkin omalla pihalla pompin ja puren hihnaa ja kaivan mahtavia koloja ja onkaloita hankeen. Nukun vielä aika paljon ja joskus menen ihan suosiolla kopperoonikin, joskus räyhään siellä ensin ja iskän pitää tulla hieromaan minua ennen kuin saan kaiken maailman ajatukset rauhoittumaan.

Hyvää Uutta Vuotta Kaikille Lukijoilleni! t. Pyry (ps. en pelännyt raketteja lainkaan....)