Hei lukijat (:

täällä toisessa perheessä on aika erilaista kun siellä missä oli äiti ja kaikki sisarukset. Minun kanssani leikitään paljon ja saan huomiota. Olen oppinut istumaan ja namit on hyviä.. Ruoka on niin makoisaa, että kaikki täytyy hotkia nopeasti. Silloin tulee hikka, ja se on kummallista.. Ulkona olen ollut paljon joka päivä. Jännin juttu on kuitenkin linja-autot. Ne ovat ainakin kymmenentuhatta kertaa minun kokoisiani, ja ne hurisevat kovaa. Hmm.. Maailma on täynnä jänniä asioita.

Nykyään miltei kaikki on jännää.

Luu on kiva juttu.

 

Humpappaa..

Jumppaan Tuijan kanssa päivittäin! Mulla on jo aika isot muskelit.

Hauskaa joulua lukijoille!

Sekä Matami Mimmille, Mustanaamiolle, Marsupilamille ja Helinä Keijulle!

Kiitos leluistani Mustille ja Mirrille & Lemmikkimessuille! Ja palloista Niinalle (:

t. "Pyrypoika"