Olen päässyt joka päivä takapihalle juoksentelemaan ja pari kertaa päivässä myös pienelle lenkille - oli sää millainen tahansa.

On ollut aika kovia pakkasiakin, mutta ei ne minua haittaa, emäntä vaan joutuu pukeutumaan tuhdimmin. Nyt on myös tullut valoisampaa tammikuun kulkiessa loppua kohti.

Tässä muutamia komeita talvimaisemia meidän lenkeiltä

 

 

Tässä minun lenkkiseurani:

Myös ukki on käynyt minua ulkoiluttamassa etenkin joskus päivisin kun muut ovat töissä.

Lenkin aluksi olen aina niin innoissani, että pitää purra talutinta ja pomppia.
Joskus menee vähän liiallisuuteenkin ja minua komennetaan.

Koetan kulkea kauniisti vastaantulevien koirien ohi, mutta aina se ei ihan onnistu ja autojakin saatan joskus vielä säikähtää. Mutta lentokoneista en enää välitä tuon taivaallista, kun niitä menee koko ajan.

Lenkin jälkeen vedän aina pienet nokoset pitkälläni ja haaveilen lauantaimakkarakakusta.

Suunnitelemme hiihtolomamatkaa. Siinä yhteydessä tulikin mieleen, miten tälläinen pieni koiranpentuvoi asua hotellihuoneessa. Olenko edes tervetullut? Varmuuden vuoksi iskä kävi ostamassa minulle "matkapesän" johon olen jo alkanut totutella.

 

Olen opiskellut lapinmatkaa myös tutustumalla huskypehmoleluun. Näytti kuulemma ihan siltä kuin olisin hoivannut omaa poikasta  - siis ennen kuin aloin saalistaa sitä normaaliin sukansaalistustapaani,

 

Tässä kuvassa minä nukun "koiranunta" :

Maanantaina menen sitten toiseen rokotukseen, ja tiistaina täytän kokonaiset 4 kuukautta!!!