Jotkut oudot tulivat tapaamaan minua eilen, ihmisiä ne varmaan oli. Yksi niistä näytti kasvattajaltani, mutta sillä ei ollut samanlaisia outoja rinkuloita korvissa mitkä olen aina halunnut syödä. Olin iloinen että he kävivät tervehtimässä MINUA. Yleensä ihmiset tulevat katsomaan vain noita räksyttäviä kleinspizejä. Ihmiset kyselivät jotain koiran kasvatuksesta ja pannoista ja ruoasta ja kaikesta maan ja taivaan väliltä, mutten oikein malttanut itse kuunnella, sillä olin ihan pirteänä puuhaamassa jotain muuta. Uudet ihmiset silittelivät minua paljon. Pidän siitä. Nykyään on paljon uusia asioita kuten panta. Ja en tajua sitä miksi me koirat emme saa pissata matolle. Sehän on paljon mukavampaa kuin ulos nurmikolla käyminen! Ihmiset taisivat puhua jotain rokottamisestakin. Mitäköhän sekin on..?

Minun pantani on ohut ja ruskea. Se on hyvä panta vaikka se vähän kutittaakin. Se ei hierrä.

Pian kuulema siirryn niille toisille ihmisille. Kyllä kovasti nyt minua viedään!

 

t. Pyry